مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

خرید ماشین آلات خط تولید مواد غذایی

آنچه در این مقاله میخوانیم...

خرید تافی مغزدار ایرانی برای صادراتتولید  و فروش ماشین آلات مواد غذایی و تولید تافی مغزدارراه اندازی و فروش خط تولید رب گوجه فرنگیماشین آلات خط تولید رب گوجه فرنگی
ماشین آلات خط تولید مواد غذایی

تولید و  خرید ماشین آلات خط تولید مواد غذایی و راه اندازی خط تولید مواد غذایی در ایران به عنوان ظرفیتی برتر برای صادرات در مجموعه صنعتی سورن برای تاجران ، تولید کنندگان و صاحبان کسب و کار فعال در صنعت مواد غذایی در ایران انجام می شود.

خرید تافی مغزدار ایرانی برای صادرات

همانطور که می دانیم ، انواع تافی شامل تافی مغزدار و تافی میوه ای در ایران ، یکی از صنایع شناخته شده و پرتقاضا در ایران محسوب می شود که در حوزه فروش بین المللی هم بسیار موفق بوده است. در حال حاضر بسیاری از کشورهای دنیا که بیش از ۶۷ کشور هستند محصولات مختلف در حوزه شکلات ایرانی را خریداری و وارد می کنند. در این میان سهم کشورهای همسایه ایران یعنی عراق ، افغانستان ، پاکستان ، ترکمنستان  سوریه و عمان بیش از بقیه می باشد

خرید ماشین آلات خط تولید مواد غذایی

تولید  و فروش ماشین آلات مواد غذایی و تولید تافی مغزدار

همانطور که اشاره شد ، فروش تافی مغزدار در بازارهای داخلی و خارجی با تقاضای بالایی روبرو است. لذا فعالیت در حوزه تولید و تامین آن می تواند حاشیه سود مناسبی برای تولید کنندگان فعال در این زمینه به دنبال داشته باشد. گروه صنعتی سورن با زیرمجموعه های تولیدی خود در این راستا ، با تولید و تامین انواع ماشین آلات تولید تافی مغزدار و فروش دستگاه بسته بندی شکلات ، خدمات کاملی را برای مشتریان خود انجام داده است. همچنین در حوزه صادرات نیز ، با توجه به کیفیت دستگاه ها و قیمت ماشین آلات تولید تافی مغزدار در سطح بسیار مناسب ، توانسته ایم فروش بالایی را در بسیاری از کشورهای دنیا داشته باشیم.  استفاده از مواد اولیه با کیفیت و با دوام و نیز قیمت بسیار مناسب ماشین آلات تولید تافی مغزدار و آبنبات و نیز دستگاه های بسته بندی در این موفقیت نقش بالایی داشته اند.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص مشاوره و فروش ماشین آلات تولید تافی مغزدار با ما در تماس باشید.

خرید ماشین آلات خط تولید مواد غذایی

راه اندازی و فروش خط تولید رب گوجه فرنگی

یکی دیگر از صنایع غذایی که بسیار مورد توجه و سود آور است، رب گوجه است. رب گوجه علاوه بر آن که بازار داخلی بسیار مناسب و تفاضای بالایی در سح کشور دارد ، ظرفیت صادراتی بسیار بالایی نیز دارد. از این رو راه اندازی خط تولید رب گوجه فرنگی و تاسیس کارگاه و کارخانه تولید رب گوجه فرنگی برای فعالان در این صنعت قطعا حاشیه سود مناسبی ذر بر خواهد داشت. از دیگر خدمات مجموعه صنعتی سورن ، تولید،  راه اندازی و فروش خط تولید رب گوجه فرنگی با کیفیت بالا برای مشتیران گرامی است. برای راه اندازی خط تولید رب گوجه فرنگی ماشین آلات مرتبط شامل موارد زیر می باشد:

خرید ماشین آلات خط تولید مواد غذایی

ماشین آلات خط تولید رب گوجه فرنگی

  • خط دریافت ، شستشو و مرتب سازی گوجه با فیلتر آب
  • سیستم آبگیر گوجه فرنگی با بازدهی بالا همراه با جدیدترین و بروزنرین طراحی توربو اکستراکتورهای یک و دو مرحله ای
  • چرخه های پیوسته تبخیر یک یا چند اثره
  • خط پرکن بهداشتی به همراه محفظه استریلیزه شده با طراحی مخصوص سیالات روان

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشاوره و خرید دستگاه خط تولید رب گوجه فرنگی با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید.

 

Call Now Buttonمشاوره + قیمت