مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

لیست قیمت شکلات تلخ کیلویی (دارک )

آنچه در این مقاله میخوانیم...

چگونه شکلات مرغوب را تشخیص دهیم؟فروش مستقییم شکلات تلخ از کارخانه تبریزلیست قیمت شکلات تلخ کیلویی فلهشکلات تلخ لوکس برای کافی شاپراه های ارتباطی جهت خرید شکلات تلخ فله در سراسر کشورخواص شکلات تلخ برای بدن
قیمت شکلات تلخ

قیمت شکلات تلخ ، لیست قیمت شکلات تلخ ، شکلات تلخ کیلویی ، شکلات تلخ فله ، خرید شکلات تلخ ، فروش مستقیم شکلات تلخ

شکلات تلخ به دلیل مزه فوق العاده ای که دارد بسیار پرطرفدار بوده و از آنجا که اغلب به صورت کیلویی مورد خرید و فروش قرار می گیرد اطلاع از لیست آخرین قیمت آن مهم است.
یکی از محصولات دلچسب و مفید خانواده شکلات که با تاخیر نسبت به انواع دیگری چون شکلات شیری، آبنباتی و تافی راهی بازارهای مصرف شد شکلات تلخ نام دارد.

این فرآورده هم اکنون پس از حدود شصت سال از حضورش در ایران، یکی از پرمصرف ترین تنقلاتی است که نه تنها به عنوان میان وعده مصرف می شود بلکه برای تهیه انواع دسر، نوشیدنی و مایع کیک نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

شکلات تلخ

چگونه شکلات مرغوب را تشخیص دهیم؟

یک کارسناس سازمان غذا و دارو درباره شناخت شکلات ها و اطمینان از سلامت آنان گفت :

  • شکلات تمپرنگ شده با ظاهری براق
  • شکستن صدا دار
  • جدا شدن راحت از قالب
  • عدم وجد رنگ دانه های زردقابل شناسایی است.

در تهیه انواع شکلات سیاه، هر چقدر میزان کاکائو موجود در این محصول، بیشتر باشد درصد تلخی آن بالاتر است به طوری که از درصدهای پایین تری مانند چهل و پنج شروع شده و تا نود و نه درصد نیز می رسد. به علاوه، برخی از شرکت های تولید کننده اقسام متنوع شکلات تلخ، طعم های میوه ای این شکلات مانند پرتقالی و توت فرنگی را نیز تولید و عرضه نموده اند.

در مصارف صنعتی، قنادی و خانگی، از این محصول به عنوان یک طعم دهنده اصلی در تهیه انواع دسر و نوشیدنی استفاده می شود که همین امر، سبب افزایش میزان مصرف آن می گردد. بنابراین، خرید و فروش آن در حجم هایی به صورت عمده و کیلویی انجام می شود.

در این میان، اهمیت آگاهی از آخرین لیست قیمت خرید و فروش انواع تنقلات من جمله شکلات تلخ، سیاه، سفید و شیری به جهت انجام مبادله ای منصفانه و مناسب بارز است. لذا شایسته است از مراکز مطمئن و آشنا کسب اطلاعات نمود.

شکلات تلخ

فروش مستقییم شکلات تلخ از کارخانه تبریز

شکلات پسته ای تلخ با توجه به خواص و ویژگی هایش در حال حاضر مشتری های زیادی پیدا کرده است. شکلات تلخ که از آن به عنوان شکلات دارک هم یاد می شود در مکان های مختلفی عرضه و به فروش می رسد که از جمله آن های می توان موارد زیر را مثال زد:

  • خرید شکلات تلخ توسط کافی شاپ ها:

یکی از خریدهای عمده و فله صاحبان کافی شاپ ، شکلات تلخ فله و کیلویی است. به طور معمول و در سطح گسترده شکلات تلخ به عنوان مزه برای کافی و قهوه مصرف می شود و بنابراین مصرف شکلات تلخ در کافی شاپ ها بسیار بالاست.

  • خرید شکلات تلخ در هایپرمارکت
  • خرید شکلات تلخ در مراکز سنتی شکلات فروشی و قهوه فروشی ها

قیمت شکلات تلخ

لیست قیمت شکلات تلخ کیلویی فله

شکلات تلخ از جمله شکلات های پرتقاضا در بازار است. از این رو شکلات های تلخ در بازار در انواع مختلف و درصدهای مختلف با قیمت های متنوعی هم وجود دارند. به عنوان مثال لیست قیمت شکلات تلخ کیلویی ۵۵ % ، شکلات تلخ ۶۵ % ، قیمت شکلات تلخ ۷۵ % و بسیاری از مدل های دیگر.

منظور از درصدهای مختلف در شکلات تلخ میزان کاکائو استفاده شده در شکلات است. اصل کاکائو ماده گرانی است و لذا هرچه درصد کاکائو به کار رفته در شکلات بیشتر باشد شکلات تلخ تر و گران تر می باشد. شکلات تلخ کیلویی که به صورت بسته های ۵۰۰ گرمی و یک کیلویی بسته بندی و ارائه می شود، بنابر بازار انتخاب می شود. برای کسب بهترین نرخ و لیست قیمت شکلات تلخ کیلویی می توانید با واحد قیمت گذاری و فروش در تماس باشید.

شکلات تلخ لوکس برای کافی شاپ

گروه شکلاتیران با درک نیاز مشتریان و خریداران عمده عزیز و همچنین صاحبان مشاغلی مانند کافی شاپ که نیاز بالا برای خرید شکلات تلخ با قیمت ارزان و مناسب دارند، فروش شکلات تلخ را به صورت مستقیم از درب کارخانه امکان پذیر ساخته است. کارخانه شکلات سازی تاکر در شهر تبریز پایتخت شکلات ایران واقع شده است و با تولید شکلات تلخ فله و کیلویی و سایر انواع شکلات مغزدار با قیمت های مناسب امکان خوبی برای خرید شکلات تلخ با بهترین قیمت ها را فراهم آورده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و خرید شکلات تلخ فله و کیلویی به صورت مستقیم با واحد فروش و مشاوره شکلاتیران در تماس باشید.

قیمت شکلات تلخ

راه های ارتباطی جهت خرید شکلات تلخ فله در سراسر کشور

جهت خرید شکلات تخته ای پخش شکلات تله کیلویی و فله هستید ، ما برای شما در کنار ارسال لیست قیمت شکلات تلخ با بهترین نرخ در بازار، پس از انتخاب محصول ، سفارش شما را تا شهرستان محل فعالیت از طریق باربری های مجاز و مطمئن ارسال می نماییم. برای کسب اطلاعات بیشتر و جهت خرید شکلات تلخ فله با ما در تماس باشید.

قیمت شکلات تلخ

خواص شکلات تلخ برای بدن

مصرف شکلات تلخ دارای خواص بسیار زیادی برای اسنان می باشد و با مصرف به اندازه و روزانه آن می توانید از خواص شکلات تلخ بهره مند باشید. در زیر چند نمونه از خواص مصرف شکلات تلخ معرفی می شوند:

  • از بین برنده استرس

شکلات تلخ یک منبع بالابرنده سطج سروتین در بدن است ، با این خاصیت خود به عنوان یک داروی ضد افسردگی عمل می کند و شادابی را برای شما به ارمغان می آورد.

  • سطح کلسترول را پایین می آورد.

با مواد تشکیل دهنده خود که شامل کاکائو می باشد ، سطح کلسترول و چربی خون انسان را پایین می آورد و یکی از خواص شکلات تلخ مهم همین مورد است.

  • جلوگیری از سکته مغزی

شکلات تلخ با داشتن فلاونوئیدها می تواند عامل مهمی در جلوگیری از سکته مغزی به شمار رود.

  • کمک به کاهش وزن

از دیگر خواص مهم مصرف شکلات تلخ برای انسان با دوز معینی در روز  ، کمک به چربی سوزی و کاهش وزن می باشد.

گروه شکلات ایران  آماده ارائه بهترین مشاوره جهت خرید به شما هموطنان عزیز می باشد.

قیمت شکلات تلخ

 

Call Now Buttonمشاوره + قیمت