مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

مرکز پخش شکلات خارجی(foreign ) عمده با ارزان ترین قیمت

آنچه در این مقاله میخوانیم...

خرید انواع شکلات خارجیبهترین برند های شکلات خارجینمایندگی شکلات روشن اکراین در تهران Roshenپخش شکلات خارجی روشن اکراین در شیرازپخش شکلات خارجی روشن اکراین در همدانپخش شکلات خارجی روشن اکراین در اصفهانپخش شکلات خارجی روشن اکراین در ساوهپخش شکلات خارجی روشن اکراین در کرمانشاهپخش شکلات خارجی روشن اکراین در زنجانپخش شکلات خارجی روشن اکراین در تهرانپخش شکلات خارجی روشن اکراین در تبریزپخش شکلات خارجی روشن اکراین در گرگانپخش شکلات خارجی روشن اکراین در آملپخش شکلات خارجی روشن اکراین در بابلمرکز فروش شکلات نوروز ترکمنستان Nowruzمرکز پخش شکلات خارجی اینترنتی در ایرانشکلات‌های خارجی کادوییشکلات خارجی تخته‌ای تلخقیمت شکلات خارجی اصلمرکز واردکننده شکلات خارجی
تافی شکلات

واردکننده شکلات خارجی محصولات بسیار متنوعی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. پخش شکلات خارجی در ایران به روش‌های مختلف حضوری و اینترنتی انجام می‌گیرد. شکلات یکی از تنقلات پرمصرف در ایران محسوب می‌شود. این محصول علاوه بر مصارف خانگی جهت پذیرایی در انواع مجالس و مهمانی‌ها نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد. ازاین‌رو تقاضا برای شکلات خارجی در بازار زیاد است. شکلات خارجی یکی از انواع محصولات محبوب هستند. علت فروش خوب شکلات خارجی تنوع طعم و عطر می‌باشد. این شکلات‌ها ذائقه تمامی مشتریان خود را در برگرفته و از کیفیت قابل قبولی برخوردارند.

مجموعه شکلاتیران با ارائه مناسب ترین قیمت ها برای بهترین کیفیت ها و عرضه پخش شکلات خارجی ارزان و اما با کیفیت در خدمت شما عزیزان است. شما خریداران گرامی می توانید از همین سایت اقدام به خرید شکلات خارجی ارزان نمایید. در ادامه با معرفی بهترین شکلات های خارجی با ما همراه باشید.

پخش شکلات خارجی

خرید انواع شکلات خارجی

مجموعه شکلاتیران با واردات شکلات خارجی و عرضه مستقیم  و پخش شکلات خارجی ارزان به صورت عمده به سراسر کشور می باشد. با استفاده از تنوع بالای شکلات و قیمت مناسب شکلات در این مجموعه می توانید تمامی خرید خود را به راحتی انجام دهید.

شکلاتیران با ارائه مناسب ترین قیمت ها برای بهترین کیفیت ها و عرضه شکلات خارجی ارزان و اما با کیفیت  در خدمت شما عزیزان است. شما خریداران گرامی می توانید از همین سایت اقدام به خرید شکلات خارجی ارزان نمایید.

 

خرید انواع شکلات خارجی

 

بهترین برند های شکلات خارجی

  • شکلات روشن ROSHEN : این برند با شکلات ها متونوع و تافی های خوشطعم خود محبوبیت جهانی بین شکلات دوستان کسب کرده است. شکلات های روشن علاوه بر طعم فوق الاده نسبت به دیگر برند ها شکلات خارجی ارزان قیمت است.
  • شکلات نوتلا Nutella : کمتر کسی پیدا می شود که نام این برند محبوب را مخصوصا در ایران نشنیده باشد. نوتلا از برند های محبوب و دوست داشتنی شکلات صبحانه در سراسر دنیا و البته ایران می باشد . شکلاتیران از وارد کننده های این شکلات دوست داشتنی و عرضه آن با قیمتی مناسب است. اگر دنبال شکلات ارزان خارجی هستید خرید را از همین سایت شروع کنید.
  • شکلات مارس Mars : این برند کار خود را در ۱۰۰ سال اخیر در کشور انگلستان استارت زد. و با طعم عالی شکلات های تولیدی خود در سراسر جهان محبوبیت زیادی کسب نمود. می توان گفت شکلات های هدیه ای این برند دارای کیفیت خوبی می باشند .
  • شکلات کیت کت Kit Kat : اما برندی جذاب و جنجالی در میان برند های شکلات سازی به چشم می خورد. این برند خاص کیت کت است که بری شکلات دوستان سراسر جهان نامی آشناست. این برند خود را با همه سلیقه ها هماهنگ کرده است، اما شکلات شیری آن برای همه دوست داشتنی می باشد.
  • شکلات برند Ferrero Rocher : شکلات خوشمزه فوررو روچر با بسته بندی های عجیب و غریب وارد بازار می شود. این برند خواص و مورد پسند همگان حدود ۲۰۰ سال است که رهبری صنعت شکلات سر تا سر دنیا را در دست دارد. درون فویل های طلایی این برند شکلاتی شگفت انگیز قرار دارد.
  • شکلات برند Patchi : را می توان از بهترین شکلات های هدیه ای جهان دانست. ترکیب طعم های خاص بلژیکی و سوئیسی در شکلات های این برند بیداد کرده است و لذتی خاص را به شما هدیه می دهد. این مارک برای مواد اولیه خود از بهترین کاکائو و شیر ها استفاده می کند. که می تواند از عوامل تاثیر گذار در طعم خوب آن باشد.

مرکز پخش شکلات خارجی

نمایندگی شکلات روشن اکراین در تهران Roshen

همانطور که اشاره شد، یکی از شکلات تخته ای محبوب و پرطرفدار در بازار ایران روشن Roshen است. این برند محبوب که متعلق به کشور اکراین از کشورهای اروپای شرقی است، توانسته است با محصولات با کیفیت و متنوع خود، طرفداران زیادی در سراسر جهان و همچنین ایران برای خود داشته باشد. نمایندگی شکلات روشن اکراین در تهران با فروش انواع شکلات روشن اصل با قیمت مناسب در بازار، مرجعی مناسب برای تامین در تهران و سایر شهرستان ها به شمار می رود. با توجه به هزینه های بالای سفر و اتلاف وقت و سرمایه، امکانی فراهم شده است تا پخش شکلات خارجی روشن  در تمام نقاط ایران به راحتی میسر باشد. از جمله فعالیت ها و فروش نمایندگی شکلات روشن اکراین در شهرستان های زیر است:

پخش شکلات خارجی

  • پخش شکلات خارجی روشن اکراین در شیراز

  • پخش شکلات خارجی روشن اکراین در همدان

  • پخش شکلات خارجی روشن اکراین در اصفهان

  • پخش شکلات خارجی روشن اکراین در ساوه

  • پخش شکلات خارجی روشن اکراین در کرمانشاه

  • پخش شکلات خارجی روشن اکراین در زنجان

  • پخش شکلات خارجی روشن اکراین در تهران

  • پخش شکلات خارجی روشن اکراین در تبریز

  • پخش شکلات خارجی روشن اکراین در گرگان

  • پخش شکلات خارجی روشن اکراین در آمل

  • پخش شکلات خارجی روشن اکراین در بابل

 

از انواع شکلات های روشن می توان به شکلات های زیر اشاره کرد:

  1. شکلات مینکی بینکی روشن Roshen Minky Binky
  2. شکلات روشن میلکی اسپلش Milky Splash Roshen
  3. آبنبات بیم بوم Bim Bom Roshen
در خرید اینترنتی اعتماد و اعتبار مهم تر از همه چیز است.

مرکز فروش شکلات نوروز ترکمنستان Nowruz

یکی دیگر از شکلات های محبوب و معروف در ایران شکلات نوروز ترکمنستان است. شکلات نوروز محصول کارخانه هاسار ترکمنستان می باشد. از دلایل محبوبیت شکلات نوروز Nowruz علاوه بر کیفیت عالی که تشکیل شده از مغز ژله ای و روکش کاکائویی آن است، قیمت ارزان آن می باشد. با توجه به نزدیکی مرزی کشور ترکمنستان با ایران، شکلات نوروز از طریق زمینی و با قیمت مناسب حمل وارد ایران شده و قیمت تمام شده آن مناسب است. مرکز فروش شکلات نوروز ترکمنستان در ایران، با عرضه مستقیم و ارزان قیمت شکلات نوروز در سطح کشور توانسته است، شرایط خوبی برای همکاری با مراکز پخش شکلات نوروز و فروشگاه های پخش شکلات خارجی عمده برقرار نماید. برای کسب اطلاعات تکمیلی با ما در تماس باشید.

پخش شکلات خارجی

مرکز پخش شکلات خارجی اینترنتی در ایران

یکی از راه های خوب برای تامین و فروش با بهترین قیمت ها در ایران، فروش اینترنتی است. مرکز پخش شکلات خارجی اینترنتی در ایران، با تلاش پرسنل و کارشناسان متعهد خود توانسته است در این زمینه با کسب اعتبار و شهرت و اعتماد سازی در میان همکاران و مشتریان گرامی، در سراسر کشور محصولات خود را ارائه نماید. برای خرید از مرکز پخش شکلات خارجی آنلاین در ایران می توانید از راه های متنوعی اقدام نمایید:

  • عضویت در کانال تلگرامی ما به آدرس Chocolatiran@
  • تماس با واحد فروش و پشتیبانی شکلاتیران
  • ثبت سفارشات از طریق سایت

برای خرید از مرکز پخش شکلات ارزان خارجی از مجموعه شکلاتیران کافیست از طریق تماس با واحد مشاوره و فروش مجموعه شکلاتیران اقدام نمایید.

 

شکلات‌های خارجی کادویی

شکلات‌های خارجی به انواع و دسته‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند. یکی از این شکلات‌ها که توسط واردکننده شکلات خارجی وارد می شود؛ شکلات کادویی است. منظور از شکلات‌های کاکائویی محصولاتی است که از بسته‌بندی‌های جذاب و زیبا برخوردارند. این شکلات‌ها را می‌توان به‌عنوان کادو در مهمانی‌ها استفاده کرد. شکلات‌های خارجی کادویی از انواع مختلفی برخوردار است. یکی از انواع پرفروش این محصولات، شکلات‌های کاکائویی است. شکلات‌های کاکائویی با درصدهای کاکائو متفاوت به بازار عرضه می‌شوند. برخی از این شکلات‌ها تلخ بوده و برخی دیگر معمولی هستند. هراندازه درصد تلخی شکلات بیشتر باشد میزان قیمت آن افزایش خواهد یافت.

می‌توان شکلات‌های کادویی را هم به شکل عمده و هم به شکل جزئی خریداری کرد. برای خرید عمده بهتر است به‌صورت مستقیم به واردکننده شکلات خارجی مراجعه نمایید. خریدهای جزئی را نیز می‌توان از طریق سایت‌های فروش آنلاین و یا سایر مراکز فروش انجام داد. خرید شکلات‌های خوش‌طعم خارجی با قیمت مناسبی امکان‌پذیر می‌باشد.

واردکننده شکلات خارجی | شکلات کادویی

شکلات خارجی تخته‌ای تلخ

یکی دیگر از انواع شکلات‌های خارجی، شکلات‌های تخته‌ای است. شکلات تخته‌ای دارای انواع مختلف کاکائویی و شیری است. هر شکلات برای موارد خاصی استفاده می‌شود. شکلات‌های کاکائویی بیشترین استفاده را جهت تولید شکلات، کیک و شیرینی دارند. این شکلات‌ها هم به شکل روکشی و هم به شکل پوششی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

درواقع می‌توان این شکلات‌ها را برای تزئین محصولات قنادی‌ها و کافی‌شاپ‌ها مورداستفاده قرار داد. یا می‌توان این شکلات را ذوب کرده و به‌عنوان مواد اولیه شکلات، کیک و شیرینی استفاده کرد. این شکلات‌ها دارای انواع میوه‌ای و کاکائویی هستند. شکلات خارجی تخته‌ای تلخ به‌وفور جهت تولید محصولات غذایی استفاده می‌شود. این محصول را می‌توان به شکل مستقیم از واردکننده شکلات خارجی خریداری کرد. مراکز واردکننده محصولات را به شکل عمده‌ای و با پایین‌ترین نرخ عرضه می‌کنند.

واردکننده شکلات خارجی | شکلات تخته ای

قیمت شکلات خارجی اصل

قیمت شکلات خارجی اصل در بازار بستگی به عوامل متعددی دارد. این شکلات‌ها نسبت به شکلات‌های ایرانی از قیمت بیشتری برخوردارند. چراکه نرخ ارز و هزینه واردات بر میزان قیمت این محصولات اضافه می‌گردد. به‌طورکلی نوع شکلات مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده قیمت آن می‌باشد. برای تولید هر شکلات از مواد اولیه متفاوتی استفاده می‌شود. به همین دلیل شکلات‌ها دارای قیمت متفاوتی هستند. نوع شرکت تولیدکننده شکلات نیز بر میزان قیمت آن مؤثر است. هر کمپانی محصولات خود را با قیمت متفاوتی به بازار عرضه می‌کند.

نوع بسته‌بندی و وزن محصول نیز بر میزان قیمت شکلات مؤثر است. هراندازه وزن محصول بیشتر باشد؛ میزان قیمت آن افزایش می‌یابد. همچنین شکلات‌های کادویی به علت دارا بودن بسته‌بندی شکیل و زیبا از قیمت بیشتری برخوردارند. واردکننده شکلات خارجی قیمت پایینی برای این محصولات در نظر می‌گیرد. به همین دلیل بهتر است شکلات‌ها را به شکل مستقیم از این مجموعه خریداری نمایید.

واردکننده شکلات خارجی | قیمت شکلات خارجی

مرکز واردکننده شکلات خارجی

مجموعه سورن یکی از تولیدکنندگان شکلات و مرکز واردکننده شکلات خارجی محسوب می‌شود.
سورن شکلات‌ها را به‌صورت عمده‌ای در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. این مجموعه برندهای مطرحی از شکلات خارجی را همچون شکلات روشن، شکلات نوروز و … را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. خرید از سورن به شکل فله‌ای و با روش کاملاً غیرحضوری فراهم‌شده است. برای خرید از سورن می‌توان از طریق تماس با کارشناسان فروش مشخصات و قیمت محصول را استعلام گرفت و سپس شکلات‌ها را با تناژ دلخواه سفارش داد.

واردکننده شکلات خارجی

 

Call Now Buttonمشاوره + قیمت