مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

نمایندگی مرکزی شکلات نوروز مشهد | سورن

آنچه در این مقاله میخوانیم...

نمایندگی مرکزی شکلات نوروز مشهدقیمت شکلات نوروز ترکمنستان در مشهدلیست قیمت شکلات پذیرایی نوروزبسته بندی های شکلات نوروز کیلویی چگونه است؟شکلات نوروز کیلویی در کارتن سه کیلوییشکلات نوروز کیلویی به صورت پاکتیفروش شکلات نوروز سه کیلویی مشهد
شکلات نوروز مشهد

قیمت  شکلات نوروز مشهد ، با توجه به دسترسی های آسان تر و مستقیم به ترکمنستان از طریق مرزهای مشترک، از طریق نمایندگی مرکزی شکلات نوروز ارائه و در سراسر کشور عرضه می شود.

نمایندگی مرکزی شکلات نوروز مشهد

شکلات خارجی نوروز ، محصول کشور ترکمنستان می باشد. کارخانه تولید کننده شکلات نوروز در ترکمنستان کارخانه هاسار نام دارد. محصولات کارخانه هاسار انواع شکلات و ویفر هستند که البته معروف ترین آنها در ایران شکلات ژله ای نوروز و ویفر نوروز است. با توجه به نزدیکی مرزی مشهد به مرزهای مشترک با کشور ترکمنستان ، فروش از طریق نمایندگی مرکزی شکلات نوروز مشهد با بهترین قیمت ها امکان پذیر است.  برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.
شکلات نوروز مشهد

 

قیمت شکلات نوروز ترکمنستان در مشهد

یکی از روش های خرید عمده شکلات نوروز ، نمایندگی شکلات نوروز در مشهد می باشد. شکلات نوروز ترکمنستان شکلاتی بسیار پرفروش و پرتقاضا در بازار است و می توان آن را در همه شهرستان های کشور پیدا کرد. بسیاری از مراکز پخش و مشتریان ما که در شهرهای مختلف مشغول فعالیت هستند، نمی توانند به صورت حضوری برای خریدهای خود اقدام نمایند. از طرفی بهترین روش با توجه به نزدیکی مرزی، بهترین خرید با قیمت شکلات نوروز ترکمنستان در مشهد ، امکان پذیر است. بنابراین مجموعه بازرگانی سورن ، امکان خرید انواع محصولات نوروز  در سراسر کشور را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

شکلات نوروز مشهد

لیست قیمت شکلات پذیرایی نوروز

شکلات پذیرایی نوروز، یکی از انواع شکلات های خارجی است که با توجه به طعم خوب و قیمت مناسب ، گزینه خوبی برای استفاده در جشن ها و میهمانی ها است. از طرفی دیگر ، قیمت این محصول با ارز خارجی نوسان دارد . لذا لیست قیمت شکلات پذیرایی نوروز به صورت عمده برای مشتریان و مراکز پخش از طریق واحد فروش ارسال می شود.

شکلات نوروز مشهد

بسته بندی های شکلات نوروز کیلویی چگونه است؟

شکلات نوروز کیلویی عموما به دو صورت در ایران از طریق کارخانه هاسار عرضه می شود.

  • شکلات نوروز کیلویی در کارتن سه کیلویی

  • شکلات نوروز کیلویی به صورت پاکتی

در بازه های زمانی مختلف شاهد این بوده ایم که شرکت شکلات نوروز در ترکمنستان در بسته بندی های فوق به یکی از دوحالت و یا هر دو حالت محموله ها را ارسال کرده است. نکته مهم در تحویل سفارشات، دقت به تازگی و و نرمی شکلات و تاریخ اعتبار آن است.

شکلات نوروز مشهد

فروش شکلات نوروز سه کیلویی مشهد

فروش شکلات نوروز سه کیلویی مشهد در کارتن های اصلی کارخانه هاسار ترکمنستان از طریق نمایندگی مرکزی شکلات نوروز ، آماده ارسال است. برای کسب اطلاعات و نحوه سفارشگذاری و دریافت محصول در شهر محل فعالیت با واحد فروش در تماس باشید.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت