مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

شکلات تخته‌ای سی بی اس – فروش از کارخانه – عمده

آنچه در این مقاله میخوانیم...

سی بی اس چیست؟کاربرد شکلات سی بی اسخرید شکلات تخته‌ای س بی اس
شکلات تخته‌ای سی بی اس

شکلات‌ها دارای انواع و مدل‌های مختلفی هستند. برخی از شکلات‌ها دارای روغن جایگزین هستند و به‌عنوان روکش شیرینی‌ها و شکلات‌ها در تولیدی‌های شیرینی و شکلات مورداستفاده قرار می‌گیرند. این شکلات‌ها به شکلات سی بی اس شهرت دارند. شکلات تخته‌ای سی بی اس دارای برندهای مختلفی است و از کیفیت و قیمت‌های متفاوتی برخوردار می‌باشد. در ادامه بیشتر با خواص و ویژگی‌های این نوع شکلات آشنا خواهید شد.

سی بی اس چیست؟

شکلات تخته‌ای سی بی اس

کره کاکائو از دانه‌های کاکائو استخراج می‌شود. این روغن در شکلات و شیرینی سازی کاربرد دارد و باعث حفاظت و نگهداری از شیرین‌ها و شکلات‌ها می‌شود. ازآنجایی‌که در دانه‌های کاکائو مقدار کمی چربی وجود دارد، دسترسی به کره کاکائو دشوار و قیمت آن زیاد است. به همین دلیل بیشتر تولیدهای و قنادی‌ها به‌جای کره کاکائو از روغن سی بی اس یا همان روغن جانشین کره کاکائو استفاده می‌کنند اما روغن سی بی اس چیست؟ این روغن از دانه میوه پالم استخراج می‌شود و دارای خواص و ویژگی‌هایی مانند کره کاکائو است. دسترسی به این روغن راحت‌تر است و از قیمت کمتری برخوردار می‌باشد. این روغن دارای مقدار زیادی چربی اشباع‌شده است و طعم و رایحه‌ای مانند روغن کاکائو دارد. در شکلات تخته‌ای سی بی اس نیز از روغن سی بی اس استفاده‌شده است تا از محصول به‌درستی نگهداری نماید.

کاربرد شکلات سی بی اس

شکلات تخته‌ای سی بی اس

 

کاربرد شکلات سی بی اس بیشتر در تولیدی‌ها و قنادی‌های شیرینی و شکلات‌سازی می‌باشد. درواقع از شکلات تخته‌ای سی بی اس برای تزئین کیک، کلوچه، بیسکویت، شیرینی، شکلات و دسر استفاده می‌شود. این شکلات‌ها برای روکش کیک و شیرینی‌ها نیز مورداستفاده قرار می‌گیرند به همین دلیل به نام شکلات پوششی نیز شناخته‌شده‌اند. شکلات سی بی اس از شکنندگی بالایی برخوردار است و رنگی براق دارد. میزان روغن این نوع شکلات‌ها زیاد است و به همین دلیل در برابر دمای بالا و ذوب‌شدگی مقاوم است. شکلات‌های تخته‌ای در بسته‌بندی‌های ۱۲ کیلویی عرضه می‌شوند.

خرید شکلات تخته‌ای س بی اس

خرید شکلات تخته‌ای س بی اس

شکلات تخته‌ای یکی از محصولات کاربردی موردنیاز تولیدی‌ها است. ازاین‌رو بیشتر تولیدی‌ها و کارخانه‌ها به دنبال مراکز معتبر پخش عمده این محصول هستند تا محصولی باکیفیت و قیمت مناسب را خریداری نمایند. یکی از مراکز عمده‌فروشی این محصول، بازرگانی سورن است. تمامی شکلات‌های این مجموعه دارای تأییدیه سلامت هستند و از کیفیت بالایی برخوردارند. همچنین میزان قیمت این شکلات‌ها بسیار مناسب است؛ بنابراین خرید مطمئنی را با سورن تجربه خواهید کرد. برای خرید شکلات تخته‌ای سی بی اس می‌توانید به آدرس اینترنتی سایت سورن مراجعه کرده و یا از طریق تماس با واحد فروش این بازرگانی اقدام به خرید نمایید.

 

Call Now Buttonمشاوره + قیمت