مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

فروش و خرید عمده روغن CBS برای تولید کیک و شکلات …

آنچه در این مقاله میخوانیم...

روغن cbs چیست؟محصولات تولیدی بوسیله روغن جایگزین کره کاکائو  cbsشکلات سی بی اس و انواع شکلات‌های پوششیشکلاتکیکشیرینیمحصولات لبنیبستنی و...مزایای استفاده از روغن cbsمرکز فروش عمده روغن جایگزین کره کاکائو CBS
فروش عمده روغن cbs

فروش عمده روغن cbs

یکی از محصولات اولیه تولید شکلات؛ کره کاکائو است. کره کاکائو از دانه‌های میوه درخت کاکائو به دست می‌آید. در هر دانه مقدار کمی روغن وجود دارد که استخراج‌شده و به‌عنوان کره کاکائو در صنعت شکلات‌سازی مورداستفاده قرار می‌گیرد. قیمت کره کاکائو زیاد است و دسترسی به این محصول دشوار می‌باشد. بیشتر کارخانه‌های تولیدی شیرینی و شکلات به‌جای استفاده از کره کاکائو از روغن cbs استفاده می‌کنند. این روغن دارای برندهای مختلفی است و توسط مراکز فروش عمده روغن cbs در بسته‌بندی‌های متفاوتی عرضه می‌گردد.

 

روغن cbs چیست؟

روغن cbs چیست؟

ممکن است این سؤال برای شما نیز پیش‌آمده باشد که روغن cbs چیست و چه کاربردی دارد. روغن cbs یکی از جایگزین‌های صد در صد کره کاکائو است. این روغن از هسته میوه پالم به دست می‌آید. دسترسی به پالم آسان است. به همین دلیل روغن‌های cbs از قیمت بسیار مناسبی برخوردارند. کاربرد روغن cbs بسیار زیاد است. این روغن دارای دو نوع مایع و جامد است که هرکدام موارد مصرف خاصی دارند. از این محصول در تولید مواد غذایی مختلفی استفاده می‌شود. البته باید توجه داشت که میزان کیفیت این محصول کمتر از کره کاکائو است و جزء محصولات درجه دوم محسوب می‌شود؛ اما با توجه به قیمت مناسب آن استفاده از آن بسیار به‌صرفه و مناسب می‌باشد. روغن‌های cbs توسط کشورهای مختلفی تولید می‌شوند. می‌توان انواع برندهای مختلف این محصول را از مراکز فروش عمده روغن cbs برای تولیدی و فروشگاه خریداری کرد.

محصولات تولیدی بوسیله روغن جایگزین کره کاکائو  cbs

روغن جایگزین کره کاکائو  cbs

از روغن cbs در تولید محصولات مختلفی استفاده می‌شود. به‌طورکلی برخی از محصولات تولیدی cbs عبارت‌اند از:

  • شکلات سی بی اس و انواع شکلات‌های پوششی

  • شکلات

  • کیک

  • شیرینی

  • محصولات لبنی

  • بستنی و…

مزایای استفاده از روغن cbs

مزایای استفاده از روغن cbs

روغن cbs دارای خواص و ویژگی‌هایی مشابه کره کاکائو است. مهم‌ترین مزایای استفاده از روغن cbs دارا بودن قیمت پایین و کیفیت مناسب می‌باشد. این محصول در برابر ذوب‌شدگی از مقاومت بالایی برخوردار است؛ بنابراین روغن cbs از ذوب شدن شکلات در دماهای بالا جلوگیری می‌کند. روغن cbs باعث حفاظت بیشتر شکلات در انبار می‌شود و از سفیدک زدن شکلات جلوگیری می‌کند. روغن سی بی اس جلای شکلات را حفظ کرده و سطحی براق به آن می‌دهد. بازرگانی‌ها و مراکز فروش عمده روغن cbs این محصول را در دو نوع قالبی و پوششی به فروش می‌رسانند.

مرکز فروش عمده روغن جایگزین کره کاکائو CBS

 

فروش عمده روغن جایگزین کره کاکائو CBSبازرگانی سورن یکی از اصلی‌ترین مرکز فروش عمده روغن cbs و سایر مواد اولیه شکلات‌سازی است. سورن محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به فروش می‌رساند. جهت اطلاع از مشخصات محصول و خرید می‌توانید با واحد فروش سورن در تماس باشید.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت