مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

قیمت عمده شکلات نوروز ۹۸ Nowruz

آنچه در این مقاله میخوانیم...

بالا رفتن قیمت بیسکوئیت و شکلات ایرانی در بازار جهانیشکلات نوروز در سال 98نکاتی که در خرید شکلات نوروز باید به آن ها دقت کنید:انواع محصولات مامهدی موذن مدیر عامل شرکت سورن گفت با افزایش صادرات در گروه شیرینی و شکلات رو به رو بوده ایم وی افزود:به گزارش ایران شکلات:
پخش شکلات خارجی

قیمت عمده شکلات نوروز ۹۸ Nowruz ، بدون واسطه، تضمین بهترین نرخ خرید و فروش، و پخش عمده در سراسر کشور با ارزان ترین و مطمئن ترین راه ها از طریق مرکز سورن شکلات انجام می شود.

بالا رفتن قیمت بیسکوئیت و شکلات ایرانی در بازار جهانی

پیرو تحقیقات انجام شده توسط کارشناسان ایران شکلات، از گروه شیرینی و شکلات در طول سال نود شش ۶۸۴میلیون و ۵۹۰ هزار دلار کالا صادر شده است. که این رقم نسبت به سال گذشته خود از نظر ارزش ۲۱ درصد افزایش را تجربه کرده است.

شکلات نوروز 98

شکلات نوروز در سال ۹۸

شکلات نوروز ترکمنستان بدون شک یکی از خوش نام ترین و محبوب ترین شکلات های خارجی در بازار ایران است. شکلات نوروز توسط کارخانه هاسار ترکمنستان تولید و به صورت عمده در اختیار تاجران ایرانی برای ورود به کشور قرار می گیرد و به خاطر محبوبیت بالا در سراسر کشور نیز یافت می شود. از دلایل محبوبیت آن می توان به قیمت شکلات نوروز ترکمنستان  و نیز طعم خوب آن اشاره کرد. علی رغم این که شکلات نوروز جزو دسته شکلات های وارداتی در بازار به شمار می رود ، ولی از لحاظ قیمتی نه تنها از شکلات های خارجی ، بلکه از بسیاری از شکلات های ایرانی ارزان تر است.

نکاتی که در خرید شکلات نوروز باید به آن ها دقت کنید:

شکلات نوروز در پوسته داخلی و مغز خود ، مغزی ژله ای و عسلی مانند که بسیار نرم است را دارد. برای تست تازگی و اعتبار شکلات نوروز ، آن را به آرامی فشار دهید. اگر شکلات نوروز تازه باشد ، نرمی و انعطاف خود را حفظ می نماید. از دیگر مواردی که باید چک شود، تاریخ اعتیار و تولید و انقضای شکلات نوروز که روی کارتن آن درج شده است می باشد. کارخانه هاسار در کارتن های سه کیلویی که عرضه می کند، تاریخ اعتبار را درج می نماید که نشانگر تاریخ تولید و انقضای آن می باشد.

 

 

شکلات نوروز 98

انواع محصولات ما

  • تافی
  • شکلات ایرانی
  • شکلات خارجی
  • شکلات نوروز
  • شکلات یامان
  • سوهان
  • پاستیل
  • شکلات برنوتی
  • شکلات آیتن
  • شکلات آرامیس
  • شکلات دیوید جان
  • شکلات هایزنبرگ
  • شکلات شونیز

 

پخش عمده شکلات نوروز

مهدی موذن مدیر عامل شرکت سورن گفت با افزایش صادرات در گروه شیرینی و شکلات رو به رو بوده ایم وی افزود:

در سال گذشته نزدیک به یک میلیارد دلار تافی و شکلات از ایران به کشورهای مختلف صادر شده است.

به گزارش ایران شکلات:

ارزش صادرات انواع شیرینی ،شکلات و تافی ایرانی در سال گذشته افزایش ۶٫۲ درصدی داشته است. در حالی‌ که وزن کالای صادراتی در این بخش ۷٫۶ درصد کاهش یافته است. به عبارت دیگر در قبال کاهش کالای صادراتی درآمد زایی این بخش بیشتر شده است که این امر نشان از گرانی انواع نان شیرینی و بیسکویت در بازار جهانی بوده است.

در این میان شیرینی‌جات بدون کاکائو در سال گذشته ۱۸۰ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار درآمد ارزی ایجاد کرده‌اند که این رقم در قیاس با مدت مشابه آن در سال قبلش ۲۳٫۶ درصد افزایش داشته است. البته این افزایش ارزش در شرایطی بوده که وزن این کالا نیز ۲۲٫۹ درصد افزایش پیدا کرده است.

شکلات کاکائو دیگر کالایی است که سال گذشته با افزایش قیمت مواجه شده و حدود ۱۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار دلار صادرات داشته است. این صادرات نسبت به سال ماقبل خود از نظر ارزش سه درصد افزایش یافته است.

شکلات نوروز 98

Call Now Buttonمشاوره + قیمت