مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

قیمت کاکائو تخته ای کیلویی ویژه مصارف تولیدی کیک، حلواشکری…

آنچه در این مقاله میخوانیم...

مصارف کاکائو تخته ای کیلوییکاکائو تخته ای از کجا بخریمفهرست انواع شکلات تخته ایقیمت شکلات تخته ای کیلویی
مصارف کاکائو تخته ای کیلویی

کاکائو تخته ای کیلویی از مواد اولیه مهم و اساسی مورد استفاده در صنایع تولیدی به شمار می آید. اصولاً کاکائو تخته ای به دو صورت معمولی و CBS تولید می شود که هر یک از آن‌ها، مشخصات منحصر به فردی دارند.

شکلات تخته ای سی بی اس دارای نقطه ذوب بالایی بوده و مقاومت قابل توجهی در برابر حرارت دارد که این موضوع، باعث استفاده گسترده در آن در صنایع غذایی شده است.

بنابراین تولیدکنندگان به دلیل اینکه کاکائو تخته ای cbs به راحتی ذوب نمی شود، ترجیح می دهند بیشتر با این مدل شکلات کار کنند. در ادامه مطلب، به بررسی کاکائو تخته ای فله پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

مصارف کاکائو تخته ای کیلویی

مصارف کاکائو تخته ای کیلویی

در ابتدا به مصارف کاکائو تخته ای کیلویی می پردازیم. این نوع شکلات با شکل اولیه خود، کاربردی در بخش های تولیدی مانند تولید کیک، شیرینی، بستنی و دسرهای مختلف ندارد و بایستی آن را به روش های مختلفی همچون ذوب کردن و خرد کردن به یک ماده اولیه کاربردی تبدیل کرد.

بسیاری از تولیدکنندگان با بهره‌گیری از کاکائو تخته ای، روکش کاکائویی درجه یکی برای تولیدات خود ایجاد می کنند یا اینکه آن را به سس شکلاتی تبدیل کرده و بر روی دسرهای خود پخش می کنند. همچنین قرار دادن تکه های کاکائویی بر روی سطح کیک و شیرینی نیز رایج است و باعث افزایش فروش آن‌ها می شود.

در واقع از آنجایی که، محصولات کاکائویی فروش بالایی دارند، تولید کنندگان سعی می کنند از مواد اولیه کاکائویی همچون شکلات تخته ای، کرم کاکائو یا پودر کاکائو در ترکیب تولیدات خود استفاده کنند. البته برای خرید هر یک از این مواد اولیه بایستی به چند نکته مهم توجه داشت که مهمترین آن، انتخاب مرکزی است که قصد دارید کاکائو تخته ای یا هر نوع ماده اولیه دیگری را از آنجا بخرید. در ادامه به این پرسش که شکلات تخته ای از کجا بخریم؟ پاسخ خواهیم داد.

کاکائو تخته ای از کجا بخریم

کاکائو تخته ای از کجا بخریم

کاکائو تخته ای از کجا بخریم و چه مراکزی جهت خرید کاکائو تخته ای قابل اعتماد هستند؟ از پرسش هایی است که برای کادر تولید و تامین کشور پیش می آید. از آنجایی که، کاکائو تخته ای یکی از مواد اولیه پرمصرف مراکز تولیدی است بایستی با حساسیت زیادی خریداری شود و قطعا خرید از تامین کننده اصلی این محصول یک خرید مطمئن و رضایت بخش خواهد بود.

به این ترتیب، جهت به حداقل رساندن ریسک خرید کاکائو تخته ای و عدم پرداخت هزینه بیشتر به واسطه های مختلف، بهتر است این محصول را از خود تامین کننده خریداری نمایید. بستری در این سایت فراهم شده است تا تولیدکننده ها و تامین کننده های سراسر کشور بتوانند در کمترین زمان ممکن نسبت به ثبت سفارش محصول موردنظر خود اقدام کنند. همچنین امکان خرید حضوری شکلات تخته ای نیز برای افرادی که خرید حضوری را ترجیح می دهند، مهیا شده است.

فهرست انواع شکلات تخته ای

فهرست انواع شکلات تخته ای

در زیر به فهرست انواع شکلات تخته ای اشاره شده است:

  • شکلات تخته ای کاکائویی (کاکائو تخته ای محبوب ترین نوع شکلات تخته ای)
  • شکلات تخته ای سفید
  • شکلات تخته ای تلخ
  • شکلات تخته ای رنگی (میوه ای)

قیمت شکلات تخته ای کیلویی

قیمت شکلات تخته ای کیلویی

قیمت شکلات تخته ای کیلویی براساس نوع آن تعیین می شود. به طور کلی، قیمت شکلات تخته ای کاکائویی و سایر شکلات هایی که طعم ملایمی دارند نسبت به شکلات تلخ ارزان تر است. دلیلی گرانی شکلات تخته ای تلخ نیز به نحوه تولید آن باز می گردد. برای تولید این شکلات از مواد پایه ای گران قیمتی استفاده می شود به همین خاطر قیمت بالاتری نسبت به سایر شکلات های تخته ای دارد. قیمت هر یک از انواع شکلات تخته ای را می توانید از بخش فروش شرکت جویا شوید.

خانم ایرانی

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت