مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

خرید دستگاه دپازیتور شکلات – گروه صنعتی شکلاتیران

آنچه در این مقاله میخوانیم...

ویژگی های دستگاه دپازیتور شکلاتخرید ماشین آلات تولید شکلات تافی
دستگاه تولید شکلات تافی

دستگاه دپازیتور شکلات ، یکی از اجزا و ماشین آلات اصلی تولید شکلات و تافی می باشد که نقش اصلی در فرایند تولید ایفا می نماید. دستگاه دپازیتور شکلات جهت تزریق شکلات مغزدار در انواع قالب های شکلات به صورت تک رنگ و دو رنگ می باشد. در خصوص امکانات جانبی دستگاه دپازیتور می توان به قابلیت تزریق مغز تا 80 درصد و مابین 3 گرم الی 30 گرم اشاره کرد.

ماشین آلات تولید شکلات و تافی جهت راه اندازی خط تولید شکلات و کارخانه شکلات و تافی می باشند که با توجه به پیشرفت صنعت شکلات و تافی در ایران و فرصت های بسیار خوب در حوزه فروش داخلی و صادرات در این صنعت  ، از لحاظ اقتصادی گزینه مناسبی هستند.

دستگاه دپازیتور شکلات

ویژگی های دستگاه دپازیتور شکلات

دستگاه دپازیتور شکلات تمام اتوماتیک قابلیت تزریق همزمان شکلات و مغزی را جهت تولید شکلات های فرمی باید داشته باشد. برخی دیگر از ویژگی های دپازیتور شکلات عبارتند از:

  • دستگاه دپازیتور به سروو موتور و کنترل plc مجهز است و قابیلت تزریق مغز تا 80 درصد و توانایی تزریق شکلات دو رنگ را دازرد.
  • طرفیت دستگاه دپازیتور شکلات قابل تنظیم تا 400 کیلوگرم در ساعت است .
  • علاوه بر قابلیت کنترل اتوماتیک قابلیت تنظیم دما را هم دارد که کنتر آن با plc و سروو موتور می باشد.
  • برق مور نیاز برای دستگاه دپازیتور شکلات برق 380 ولت سه فاز می باشد.

دستگاه دپازیتور شکلات

خرید ماشین آلات تولید شکلات تافی

در حال حاضر ایران یکی از قطب های صادرات و تامین شکلات در خاورمیانه است که مراودات فراوانی با کشورهای اطراف در فروش شکلات و تافی دارد. بنابراین تولید و فروش شکلات ایرانی با استقبال زیادی روبرو است و خواهان زیادی دارد. لذا از نظر توجیه برای تولید شکلات کاملا به صرفه و مفید می باشد. با توجه به اینکه یکی از هزینه های اولیه برای راه اندازی کارگاه و کارخانه شکلات ، خرید ماشین آلات تولید شکلات و تافی است. برای کسب قیمت دستگاه دپازیتور شکلات و سایر ماشین آلات تولید شکلات تافی با ما در تماس باشید.

دستگاه دپازیتور شکلات