مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

خرید عمده شکلات سنگی فله کیلویی رودخانه ای

آنچه در این مقاله میخوانیم...

انواع شکلات سنگی فلهخرید عمده شکلات سنگی فله کیلوییترکیبات شکلات سنگی فله چیست
خرید عمده شکلات سنگی فله

شکلات سنگی فله – رودخانه ای – فله ۳۰۰۰ گرمی – خرید عمده شکلات سنگی رنگی – قیمت شکلات سنگی ۱۲۰۰۰ G – کارخانه شکلات 

شکلات سنگی فله و  کیلویی از دسته شکلات های محبوب و خوشمزه به شمار می رود که تقریبا اکثر فروشگاه های شکلات ، کافی شاپ ، شیرینی فروشی ها ازآن به عنوان محصولی خوب در سبد فروش خود استفاده می کنند. لذا با توچه به تقاضای بالای بازار و مصرف کننده های شکلات سنگی فله یا همان دراژه ، خرید عمده شکلات سنگی فله و فروش آن ، می تواند حاوی سودهای خوبی برای فروشندگان عمده این محصول تلقی شود.

خرید عمده شکلات سنگی فله

انواع شکلات سنگی فله

شکلات سنگی فله در ایران در انواع و اقسام و قیمت های متنوعی در بازارهاوجود دارد که با توجه به نیاز بازار و مشتری می توان از انواع آن استفاده نمود. از انواع مدل های شکلات سنگی فله یا همان دراژه سنگی می توان موارد زیر را مثال زد:

  • شکلات سنگی فله تلخ
  • شکلات سنگی فله با مغز کشمش
  • شکلات سنگی فله با مغز پسته
  • دراژه سنگی با مغز نخود

خرید عمده شکلات سنگی فله

یکی از انواع شکلات سنگی یا دراژه سنگی های با کیفیت در بازار دراژه سنگی کام کایا می باشد. شرکت کام کایا با سابقه نزدیک به ۱۰ سال در صنعت شکلات ، با توجه به پیشرفت و توسعه و رشد روزافزون ، توانسته است ، سهم خوبی در بازارها را داشته باشد.

از دیگر برندهای معتبر و با کیفیت در بازار برند شکلات سنگی دراژه راندولا می باشد. برای خرید عمده شکلات سنگی فله کیلویی و انواع دراژه سنگی ها ، می توان از نمایندگی های مجاز و یا فروشگاه های شکلات اقدام نمود.

مجموعه شکلاتیران ، با ارائه بهترین قیمت برای خرید عمده شکلات سنگی فله کیلویی ، خدمات خوبی برای مشتریان خود ارائه می نماید و در این زمینه مفتخریم توسعه همکاری خود را برای همکاران فروش عمده در سراسر کشور اعلام نماییم. مشتریان و علاقه مندان برای فروش عمده شکلات سنگی فله کیلویی نیز می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما در تماس باشید.

 

خرید عمده شکلات سنگی فله

 

خرید عمده شکلات سنگی فله کیلویی

ده‌ها دلیل برای دوست داشتن این سنگ‌های شکلاتی کاراملی رودخانه ای با ظاهر واقعی وجود دارد. این   تزئینی مانند گنجینه دزدان دریایی در ظرف شیرینی مورد علاقه شما می درخشد و وسوسه می کند. طعم شیرین و کره ای کارامل با طعم کاکائو در هر جویدنی احساس می شود. از این شکلات سنگی ترد ضد ذوب به عنوان تزیین خوراکی روی کیک ها، کیک ها و کلوچه های خانگی نیز استفاده می شود.  خرید عمده شکلات سنگی کیلویی رودخانه ای با قیمت مصوب کارخانه به صورت فله ارائه می شود.

شکلات سنگی در کارتن های ۱۲ کیلویی و بسته های ۳ کیلوگرمی تولید و عرضه می شود.

تنوع رنگ، طعم دلپذیر و زیبایی شکلات های رودخانه ای مصرف و جذابیت آنها را به صورت چشمگیری افزایش داده است و باعث شده است خرید عمده شکلات سنگی در حجم های سنگینی انجام شود.

شکلات سنگی فله رودخانه ای

ترکیبات شکلات سنگی فله چیست

شکلات های سنگی فله دارای ترکیب و فرمولی به ترتیب زیر هستند:

ترکیبات: روغن جانشین کره کاکائو سی بی اس، شکر، پودر کاکائو، پودر شیر، پودر آب پنیر، لاکتوز، لسیتین سویا خوراکی ، خامه، تثبیت کننده (۴۱۴)، لعاب دهنده (۹۰۳)، مالتودکسترین، طعم دهنده (وانیل)، طعم دهنده (وانیل) (۱۷۱، ۱۰۲، ۱۱۰،۱۲۹،۱۳۳).

اطلاعات تغذیه ای در هر ۱۰۰ گرم
انرژی  ۲۱۹۷ ژول
پروتئین ۳٫۱ گرم
چربی – ۲۷ گرم

کربوهیدرات ۶۷٫۳ گرم
– قند  ۶۰ گرم
سدیم  ۳۹٫۵ گرم

شکلات سنگی فله

Call Now Buttonمشاوره + قیمت