مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

دریافت لیست قیمت پودر کاکائو ارزان طبیعی & آلکالایزر | Alkalized & Natural cacao

آنچه در این مقاله میخوانیم...

قیمت پودر کاکائو ارزان چقدر است؟ارائه پودر کاکائو آلکالایز و پودر کاکائو طبیعی Alkalized & natural Cacaoمرکز فروش برندهای مطرح پودر کاکائو
قیمت پودر کاکائو ارزان

پودر کاکائو از اقلامی است که در صنایع غذایی بسیار پرمصرف است به همین خاطر مشاغل فعال در این صنعت به دنبال قیمت پودر کاکائو ارزان هستند. افرادی که تولید کننده و یا پخش کننده می باشند مایلند آن را در حجم بسیار بالایی تهیه نمایند تا انبارهای خود را پر کرده و هر دفعه نیاز به شارژ مجدد آن با قیمت های جدید نداشته باشند.

قیمت پودر کاکائو ارزان

از طرفی علاوه بر قیمت ارزان، کیفیت پودر کاکائو نیز برای تولید کننده مهم است. مرکز ما، پودرهای کاکائویی بسیار با کیفیتی را عرضه می نماید که هر یک از آنها قیمت های متفاوتی داشته و حتی ارزان ترین پودر کاکائو ما نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. در ادامه بیشتر درباره این مبحث صحبت شده است. با ما همراه باشید تا با بهترین پودرهای کاکائو موجود در ایران آشنا شوید.

قیمت پودر کاکائو ارزان چقدر است؟

قیمت پودر کاکائو ارزان چقدر است؟

اینکه قیمت پودر کاکائو ارزان چقدر است؟ به برند تولید کننده اش و تناژ آن بستگی دارد. معمولاً برندهایی که متعلق به اندونزی هستند نظیر برندهای جامبی و کارگیل از قیمت مناسب تری برخوردار هستند و از حیث مرغوبیت نیز همانند برندهای اروپایی، درجه کیفی بالایی دارند و می‌توان آنها را با خیالی آسوده در تولیدات مختلف به کار برد. جهت استعلام قیمت هر کدام از برندهای موجود در مرکز ما می توانید با کارشناس فروش ارتباط برقرار کرده و از قیمت های جدید محصولات با خبر شوید.

ارائه پودر کاکائو آلکالایز و پودر کاکائو طبیعی Alkalized & natural Cacao

ارائه پودر کاکائو آلکالایز و پودر کاکائو طبیعی

یکی از بخش های مرکز ما، به ارائه پودر کاکائو آلکالایز و پودر کاکائو طبیعی Alkalized and natural cacao اختصاص یافته است. این دو نوع پودر کاکائو از گونه های اصلی پودر کاکائو هستند و وجود آنها در محصولات زیادی تعیین کننده است چرا که رنگ و طعم بی نظیری به تولیدات می بخشد.

پودر کاکائو آلکالایز و نوع طبیعی آن برگرفته از دانه کاکائو بوده که این دانه پس از پیمودن چندین مرحله به کیک کاکائویی یا کلوخ تبدیل شده و در نتیجه این کلوخ را پودر کرده و به پودر کاکائو طبیعی تبدیل می نمایند. بنابراین نوع طبیعی پودر کاکائو هیچگونه افزودنی ندارد و رنگ آن قهوه ای روشن است.

در صورتی که پودر کاکائو آلکالایز چند مرحله را طی می کند از جمله قلیایی شدن را که به همین خاطر از رنگ تیره تری برخوردار است. تولید کنندگانی که مواد اصلیشان پودر کاکائو است معمولاً آن را در انواع مختلف سفارش می دهند تا تولیدات متنوعی را پدید آورده و آنها را متناسب با سلایق سایر افراد عرضه نمایند.

 

مرکز فروش برندهای مطرح پودر کاکائو

مرکز فروش برندهای مطرح پودر کاکائو

شرکت سورن به عنوان مرکز فروش برندهای مطرح پودر کاکائو این محصول را از کشورهای مختلفی وارد کرده است. از کشورهای مطرح اروپایی که در زمینه تولید پودر کاکائو معروف هستند گرفته تا کشورهای باتجربه آسیایی. همگی در لیست خرید مرکز ما قرار گرفته اند.‌ برندهای ناترا، اپرا، کارگیل، فاواریچ، جامبی و … از برند های موجود در مجموعه ما هستند که آنها را با یک قیمت بسیار مناسب عمده ای ارائه می نماییم. افرادی که تولید کننده، تامین کننده و یا بازرگان هستند می توانند هم اکنون جهت سفارش این محصولات اقدام نمایند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت